Een ogenblik...

Onderzoek klanttevredenheid 2019

Home > Nieuws > Onderzoek klanttevredenheid 2019
Klanttevredenheid 2019

Het onafhankelijke onderzoeksbureau SAMR heeft in 2019 het jaarlijkse klantmonitor onderzoek uitgevoerd onder 28 zorgverzekeraars.
Zorgzaam heeft een 8,3 als algemeen cijfer voor dienstverlening.
Op bijna alle processen scoort Zorgzaam hoger dan het marktniveau. Zorgzaam is trots op deze uitslag.

Dit jaar hebben nog meer verzekerden deelgenomen aan het onderzoek dan vorig jaar. Zorgzaam dankt iedereen die de moeite hebben genomen het onderzoek in te vullen.
Naast de mooie cijfers staan er in het rapport ook verbeterpunten. Tijdens de zomer maanden gaat Zorgzaam bezien hoe deze verbeterpunten aan te pakken.

Het hele Rapport van het KlantenMonitor 2019 lezen?

Rapport KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2019