Een ogenblik...

Helpdesk

Home > Helpdesk

Hebt u vragen over de zorgverzekering van Zorgzaam, vergoedingen of declareren? Wij helpen u graag.

Veelgestelde vragen
Bekijk hier per onderwerp de veelgestelde vragen.

Telefonisch
Staat uw vraag er niet tussen? U kunt ons altijd bellen. Onze helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op: (+31) 072-527 76 77. Voor zorgadvies vragen kunt u contact opnemen met onze zorgadviseurs op: 088 - 131 16 17 (dagelijks bereikbaar van 8.30-17.00 uur). 

Facebook
Stel uw vraag via onze Facebookpagina. U ontvangt tijdens werkdagen doorgaans binnen 1 dag een reactie van ons. In het weekend en tijdens feestdagen wordt met een beperkte bezetting gewerkt waardoor antwoord op uw vraag iets langer kan duren.

Postadres
Zorgzaam
Postbus 445
5600 AK EINDHOVEN

Contactformulier
Uw vraag per e-mail stellen? Klik hier om contact op te nemen. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.

Heeft u een klacht?
Stuur uw klacht digitaal via het klachtformulier.
Voordat u een klacht indient heb u de informatie gelezen over een klacht melden?
Wellicht is bellen met de Helpdesk voldoende.

Liever uw klacht via de post verzenden?
Stuur uw klacht dan naar:
Zorgzaam
t.a.v. Team MvD
Postbus 25031
5600 RS EINDHOVEN

Let op: Hebt u een vraag over de zorgkostenfactuur? Deze kunnen wij i.v.m. de privacy alleen telefonisch beantwoorden.