Een ogenblik...

Helpdesk

Home > Helpdesk

Hebt u vragen over de zorgverzekering van Zorgzaam, vergoedingen of declareren? Wij helpen u graag.

Contactformulier

Uw vraag digitaal stellen?

contactformulier

Let op: Hebt u een vraag over de zorgkostenfactuur? Dan kunnen wij van Zorgzaam deze vraag i.v.m. de privacy alleen telefonisch beantwoorden.

Veelgestelde vragen

Bekijk hier per onderwerp de veelgestelde vragen.

Telefonisch

Staat uw vraag er niet tussen? U kunt ons altijd bellen. Onze helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op: (+31) 072-527 76 77. Voor zorgadvies vragen kunt u contact opnemen met onze zorgadviseurs op: 088 - 131 16 17 (dagelijks bereikbaar van 8.30-17.00 uur).

Postadres

Zorgzaam
Postbus 445
5600 AK EINDHOVEN

Hebt u een klacht?

Uw zorgverzekering is bij Zorgzaam goed geregeld. Toch kan het gebeuren dat u een klacht hebt of het niet eens bent met een beslissing en wilt dat wij hier nogmaals naar kijken (heroverwegen). klik op meer info hoe u uw klacht of verzoek kunt indienen en hoe uw klacht of verzoek wordt behandeld.

meer info

Een klacht of verzoek indien kan via ons klachtenformulier:

klachtformulier

of per post:
Zorgzaam
t.a.v. Team MvD
Postbus 25031
5600 RS EINDHOVEN  

Wellicht is bellen met de Helpdesk voldoende.

Contactinformatie voor zorgaanbieders

Bent u een zorgaanbieder en hebt u vragen over huisartsenzorg, paramedische zorg, mond- of ziekenhuiszorg? Dan kunt u bellen met een van de onderstaande nummers:

Huisartsenzorg040 - 297 58 88
Paramedische zorg040 - 297 58 49
Mondzorg040 - 297 58 46
Ziekenhuiszorg040 - 297 54 03