Een ogenblik...

Helpdesk

Home > Helpdesk

Hebt u vragen over de zorgverzekering van Zorgzaam, vergoedingen of declareren? Wij helpen u graag.

Veelgestelde vragen

Bekijk hier per onderwerp de veelgestelde vragen.

Telefonisch

Staat uw vraag er niet tussen? U kunt ons altijd bellen. Onze helpdesk is van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar op: (+31) 072-527 76 77. Voor zorgadvies vragen kunt u contact opnemen met onze zorgadviseurs op: 088 - 131 16 17 (dagelijks bereikbaar van 8.30-17.00 uur).

Contactformulier

Uw vraag digitaal stellen?

contactformulier

Let op: Hebt u een vraag over de zorgkostenfactuur? Dan kunnen wij van Zorgzaam deze vraag i.v.m. de privacy alleen telefonisch beantwoorden.

Postadres

Zorgzaam
Postbus 445
5600 AK EINDHOVEN

Hebt u een klacht?

Uw zorgverzekering is bij Zorgzaam goed geregeld. Toch kan het gebeuren dat u een klacht hebt of het niet eens bent met een beslissing en wilt dat wij hier nogmaals naar kijken (heroverwegen). klik op meer info hoe u uw klacht of verzoek kunt indienen en hoe uw klacht of verzoek wordt behandeld.

meer info

Een klacht of verzoek indien kan via ons klachtenformulier:

klachtformulier

of per post:
Zorgzaam
t.a.v. Team MvD
Postbus 25031
5600 RS EINDHOVEN  

Wellicht is bellen met de Helpdesk voldoende.

Contactinformatie voor zorgverleners

Bent u een zorgverlener en hebt u vragen over huisartsenzorg, paramedische zorg, mond- of ziekenhuiszorg? Dan kunt u bellen met een van de onderstaande nummers:

Huisartsenzorg040 - 297 58 88
Paramedische zorg040 - 297 58 49
Mondzorg040 - 297 58 46
Ziekenhuiszorg040 - 297 54 03